czwartek, 12 marca 2015

2 tygodniowa przerwa

Tak mówiłam i mówiłam o tym konkursie. No i niestety on się nie udał. Powiedziałam, że jak w ankiecie zagłosuje przynajmniej 9 osób, po osiągnięciu 2000 wyświetleń zorganizuję ten konkurs. Niestety głosów jest tylko 6 i będziecie musieli jeszcze poczekać, a więc przesunę liczbę i dopiero na 2500 wyświetleń zrobię ponowną ankietę, jak zagłosuje te 9 osób to napiszę posta konkursowego.

Z racji tego, że jestem w szóstej klasie, a za dwa tygodnie (!) czeka mnie sprawdzian, muszę odłożyć przyjemności na bok i zająć się nauką i powtarzaniem. Chciałabym też poprawić się w szkole, a ten blog niestety będzie miał parotygodniową przerwę.

Mam nadzieję, że mi i Wam szybko minie ten czas, i do zobaczenia w kwietniu!

2 komentarze:

  1. powodzenia.Na 100 procent ci sie uda

    OdpowiedzUsuń
  2. oj,szkoda że w kwietniu.Pójdziesz na 100 do wymarzonej szkoły

    OdpowiedzUsuń