piątek, 10 lipca 2015

Informacje I

Witajcie w kolejnym poście, niestety organizacyjnym. Chciałabym Was powiadomić, że wyjeżdżam do dziadka, który nie ma Internetu. Będę miała oczywiście palucha, który ma ileś tam Internetu, ale będzie on ograniczony. Nie wiem do końca, ile mnie nie będzie, około miesiąca. Mam w zanadrzu parę niedokończonych postów, prosiłabym Was tylko, abyście podali mi tematy nowych. Trochę skończyły mi się pomysły, a jestem ciekawa, na co Wy macie ochotę i czego byście chcieli się dowiedzieć.

Mam nadzieję, że ten miesiąc minie Wam szybko albo też wolno w zależności od nastawienia xD.

3 komentarze:

  1. Rozumiem:)Możesz napisać posta o tym co dzieje się z twoim prosiakiem lub o jakiś zabawach czy coś takiego.
    Zapraszam:
    http://prosinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może załóż konto na YouTube ?
    Wstawiając różne filmiki.
    A co do postów to może jakieś DIY

    OdpowiedzUsuń
  3. 35 years old Office Assistant IV Griff Chewter, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Homebrewing. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Outlook. sprawdz innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń