czwartek, 19 lutego 2015

1 000 wyświetleń! - Historia bloga i informacja

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo cieszącą mnie wiadomością. Na blogu jest już 1000 wyświetleń! Bardzo się cieszę z tego powodu. To mój drugi blog, który osiągnął już tę dosyć pokaźną liczbę.
Dlatego postanowiłam, że chciałabym wspomnieć kilka rzeczy w tym poście oraz powiedzieć Wam coś, co może Was nawet ucieszyć.

#KONKURS rzeczowy???
Niestety muszę napisać to ze znakiem zapytania, ponieważ ten konkurs nie jest pewny. Dlaczego? Ponieważ dopiero na 2000 wyświetleń zrobię konkurs rzeczowy. Więc będę pisać więcej postów, gdyż kiedy się pojawiają częściej, jest więcej wyświetleń. Logiczne.
Zamierzam ze swoich funduszy kupić nagrody. Ale postanowię być oryginalna i zrobię zadanie konkursowe, które będzie odpowiadało osobom, które kochają pisać, oraz tym, które lubią rysować. Ale aż tak nie jestem tego pewna, ale mam nadzieję, że te 2000 pójdą z górki i nie będziecie musieli dłużej czekać na ten konkurs :). Zależy to też od mojego wolnego czasu i możliwości.

#Historia bloga
Żeby trochę urozmaicić post, postanowiłam napisać Wam, jak to wszystko się działo. Po jakimś czteromiesięcznym pisaniu dziwnego bloga o świnkach (który zostawiłam na pamiątkę), na którym było nudno jak flaki z olejem, stwierdziłam, że zrobię sobie przerwę. Jeszcze przed zawieszeniem założyłam innego o Violetcie, który też nadal istnieje.
28 października 2014 roku, czyli stosunkowo niedawno, powstał ten mój kochany blog. następnego dnia zaczęłam pracować nad wyglądem i jeszcze go nigdy nie zmieniałam i na razie nie zamierzam. Kiedy napadnie mnie wena, wtedy zacznę znowu upiększać tę stronę.
Po ,,Wyposażeniu klatki" zrobiłam sobie znowu przerwę - brak weny, po prostu. Potem zaczęłam pisać co dwa, trzy dni, co tydzień. I tak chyba zostało.
Parę razy aż mi się odechciewało pisać, kiedy patrzyłam, że... wyświetleń brak. Ale napisałam tego posta i znowu polubiłam pisanie.
Bloga odwiedzono 1000 razy, komentarzami również mogę się pochwalić, gdyż jest ich 29. Biorąc pod uwagę to, że postów tyle nawet nie ma, jestem z tej liczby zadowolona. Średnio jeden post miał około 27 wyświetleń.

DZIĘKUJĘ WAM ZA TO WSZYSTKO. MAM NADZIEJĘ, ŻE BLOG BĘDZIE JESZCZE ISTNIAŁ LATAMI. KOMENTUJCIE I CZĘSTO ODWIEDZAJCIE BLOGA.

2 komentarze: