piątek, 13 lutego 2015

[Post organizacyjny] Co jeszcze napisać?

Witajcie. Dzisiaj chciałabym z Wami porozmawiać o pewnej sprawie, o której wiedziałam od samego początku bloga, że w końcu skończą mi się tematy. Nie pisałam dosyć długo dlatego, że nie miałam weny i po prostu pomysłów.
Zapraszam do rozwinięcia, gdzie przedstawię swoje pomysły na najbliższe posty oraz te nowe, które mogą być wprowadzone, kiedy zagłosujecie w ankiecie, którą zrobię zaraz po opublikowaniu posta.

Moje pomysły na najbliższe posty wyglądają tak:
- Akcesoria i zabawki dla świnek morskich
- Choroby
- Kąpanie świnki morskiej

Niestety - tych pomysłów jest mało, ale mam nadzieję, że ich przybędzie. Mam zamiar jeszcze zrobić recenzję żwirku, post już jest w przygotowaniu, zabawy również.

A teraz moje pomysły na przyszłość.
- Dzień z życia Toli
- Recenzja
- Sesja zdjęciowa Toli
- Wasza propozycja (komentarze pod postami)
- Świnkowe Handmade (jeśli dostanę przynajmniej 3 propozycje zrobienia czegoś i wstawienia instrukcji) (na razie mam jeden pomysł, tu też podawajcie swoje pomysły w komentarzach)

Ogólnie trochę kiepsko, że tematy się wyczerpały, ale mam nadzieję, że przynajmniej część z Was zaangażuje się w to, ponieważ nie chciałabym tak szybko porzucić tego bloga.

PISZCIE SWOJE POMYSŁY. WSTAWIĘ JE DO ANKIETY, pamiętajcie również o przyszłych postach.

5 komentarzy:

  1. Pielęgnacja Toli i jej mieszkanka:mycie Roli i jej klatki;)
    Jak Tola do mnie trafiła i co nas połączyło
    Mały słodziak-Tolka jej mini sesja zdjęciowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mini konkurs- nagroda zdj Waszego Prosną z moim autografem

    OdpowiedzUsuń
  3. 21 yr old Accounting Assistant I Florence Kesey, hailing from Alexandria enjoys watching movies like Where Danger Lives and Taxidermy. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. Wiecej wskazowek

    OdpowiedzUsuń