środa, 25 lutego 2015

Ankieta - Konkurs

Z racji tego, że widzę, że jest już 1440 wyświetleń, co przybliża nas coraz bardziej do zorganizowania konkursu rzeczowego, postanowiłam stworzyć ankietę, którą widzicie w lewej kolumnie. Dotyczy ona zadania konkursowego. Chciałabym, aby większa większość (masło maślane) była zadowolona z zadania, gdyż nie każdy umie rysować, pisać. WARUNKIEM, ABY KONKURS SIĘ ODBYŁ TO MINIMUM 9 GŁOSÓW. Jeśli zdarzy się, że głosy są podzielone, będę zmuszona przedłużyć ankietę.
Pierwsza opcja to:
1. Polonistyczne (trzeba napisać opowiadanie, wiersz, związany ze świnką morską)
2. Plastyczne (trzeba narysować świnkę morską itp.)
3. Wykreślanka (tutaj aż tak pozytywnie nie jestem do tego nastawiona, ponieważ każdemu właścicielowi robi się przykro, gdy jego świnka odpada)
4. Najlepsza sesja zdjęciowa - Już wyjaśniam, o co chodzi. Trzeba rządzić scenerię pasującą do zadanego przeze mnie tematu i zrobić małą sesję zdjęciową swojemu prosiakowi.
Myślałam o zrobieniu trzech zestawów z różnymi zadaniami konkursowymi i nagrodami. Jednak wysłanie paczki lub listu (np. kulki na siano nie mogłabym wysłać listem) kosztuje dużo, bo około 20 zł. A więc niestety moja kieszeń przy tym wymięka. Zobaczę jednak, co da się zrobić.

Widzicie pewnie, że podchodzę do tej sprawy bardzo poważnie. Chciałabym, aby mój konkurs był prawdziwym konkursem. Tyle że jeśli przynajmniej 7 osób nie wyśle swoich prac, konkurs po prostu się nie odbędzie. Zachęcam Was też do komentowania i głosowania.

I to tyle. Dzisiaj żadnego innego postu nie będzie niestety, ale jutro czy pojutrze się pojawi.
PAMIĘTAJCIE O ZAGŁOSOWANIU!

2 komentarze:

  1. 32 yr old Librarian Leland Franzonetti, hailing from Leduc enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Table tennis. Took a trip to Cidade Velha and drives a Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster. zobacz na stronie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam że najlepszą opcją jest narysowanie świnki :)

    Ogólnie wiem że 7 lat temu to pisałaś...
    Aż depresyjne to się robi, jak myślę że to pół mojego życia...

    Ale ogl bloga możesz ogłaszać na Facebooku, albo jak nie masz czy po prostu nie chcesz ogłaszać bloga w mediach, to ja bym to zrobiła w grze
    Moviestarplanet :)

    OdpowiedzUsuń